loading...
شب تاریک
mehrban بازدید : 22 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

بگذار بگریم من و بگذار بگریم          ...          بگذار در این نیمه شب تار بگریم

او رفت و امید دل من دور شد از من          ...          بگذار که بر دوری دلدار بگریم

در ماتم پژمردن گلهای امیدم          ...          بگذار که چون ابر به گلزار بگریم

مرغ دل من پر زد و افتاد به دامش          ...          بگذار بر این مرغ گرفتار بگریم

غمخوار من خسته بجز دیده من نیست          ...          بگذار به غمخواری خود زار بگریم

در ورطه ی دیوانگی ام میکشد این عشق          ...          بگذار بر این عاقبت کار بگریم

او خنده زنان رفت و مرا اشک فشان کرد      ...      بگذار بگریم من و بگذار بگریم !!!

(مريم ملک ابراهيمی)      

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وب:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,342
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ