loading...
شب تاریک
mehrban بازدید : 27 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

گفت لیلایم "شبی مجنون ن مازش را  شکست"     ...      شکوه کرد و "بی وضو در کوچه لیلا نشست."

گفت اینرا  زانکه من عاشق به لیلایش شوم      ...      بشکنم  بتهای نفس  و یا مطرودش  شوم

گفتمش  لیلای  من  پس ا ین حکایت  گوش  کن      ...      من ز عشقت پی به جانان میبرم جان نوش کن

با تو مجنون میشوم تا درک  لیلایت کنم      ...      عشق را بر دل نهم تا ترک بتهایم کنم

گویمش یا رب تو را در چشم لیلا دیده ام      ...     از  میان  ماه  رویان اختری  بر  چیده ام

من اکنون ب عد  عمری یافتم لیلای خویش      ...      روی زیبایت  ببینم در  دل دریایش ,بیش

گر بگوید بنده خاموشی کن و کفرم مگو      ...      گویمش  راز سیه چشمان دلبر را بگو

آن خداوندی که زد نقش رخ لیلای من      ...      با زبان  یار گوید  با من  شیدا سخن

آن خداوندی که گوید بنده ام   پرواز کن      ...       گویمش پرواز من همراه لیلا ساز کن

گر بگوید بنده بس ب اشد دگر  من را بخوان      ...      گویمش یا رب یکی باشیم ما , اورا بخوان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وب:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,349
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ